Duikvereniging D-Diving

ALV 27-01-2024

Op zaterdag 27 januari 2024 is de Algemene Ledenvergadering in D'n D gehouden. We hadden een goed gevulde agenda waarin bestuurszaken, a ctiviteiten en financien zijn besproken. Op het einde hebben we een aantal besluiten genomen. Deze kun je teruglezen in de notulen die per mail verstuurd zal worden. Aansluitend was er een borrel.
Op naar een mooi nieuw duikjaar!

11-07-2022 Fotografie avond

Vanavond zeer interessante lezing van René Weterings over onderwaterfotografie. Dit gaat vast tot nog mooiere foto’s leiden van onze fotografen binnen de vereniging Duikvereniging D-Diving! Met Marc van Tetering, Angela Huismans-Verkooijen, Alex Huismans, Richard van Harskamp, Helga Ultzen, Wanda Leinders, Dennis Machielsen, Patrick Pijnenburg, Karim Paulussen-van Der Zwiep, Rik van Opstal, Lia Van Gorkum, Kay en Huub.